Vilken dag alltså..

Vilken dag det här har varit alltså. Idag i skolan så hade vi först elevens val och på elevens val så har jag internationell profil. Efter det skulle vi ha skolfoto vid 10.10 och sedan so eftersom vi egentligen har so mellan 
10.10 - 11.30 men idag var tydligen våran so lärare sjuk så då hade vi håltimme efter skolfotot fram till 12.20 och sen hade vi idrott och sen slutade halva klassen! 
Och i morgon har vi den inte så älskade skoljoggen och duktig som jag är så håller jag på och blir förkyld så vi får se hur jag mår om jag slipper vara med eller om mamma tvingar dit mig i alla fall. Jag hoppas verkligen att jag slipper för annars kommer jag få gå alldeles själv och det är ju inte dirket kul. Men det är ju som vanligt att alla kommer dissa mig och jätte kul det -.- Men jaja får väl se hur det blir i morgon för jag hade ont i huvudet tidigare och har det fortfarande lite nu men jag känner mig mest yr och börjar må illa efter att jag tog en såndär Zyx halstablett för att jag hade ont i halsen och så fryser jag också men det är nog bara för att jag är trött för jag kollade om jag hade feber men jag hade bara 36.0så då är det inte direkt något feber. 
 
 
 
 
 

Kommentera här: