Problem..

Jag har ofta fått höra under några år av min uppväxt "Du behöver inte vara så arg". 
Lät för er att säga när ni inte vet ett piss hur man har det. För mig är det att jag har problem med min ilska ,
alltså jag har svårt för att hålla min ilska inne utan den släpps ut på en gång och jag förstår inte samtidigt kan göra personer runt om mig ledsna. Jag blir frustrerad över mig själv och kan sitta i timmar och skylla på mig och bli ännu argar på mig själv över att jag blir så arg. 
Och det blir liksom som en ond cirkel som aldrig tar slut och så håller det på.

Många som inte råkar ut för det så ofta kanske tycker att det inte är någon stor grej men när man utstätts för sådant var och varannan dag och om inte nästan varenda dag så blir det slut jobbigt för en själv. Man kan inte ens föreställa sig själv hur oerhört jobbigt det är för en person som lider av att ha svårt att kontrollera sin ilska eller känslor i huvudtaget.


 
 

Kommentera här: