Matte prov

Idag hade vi nians första matte prov. Snacka om att jag trodde att jag skulle sumpa det men jag tycker faktiskt att det gick bättre än förväntat. Jag var en av de första tjejerna som blev klar.
Jag var t.o.m en av de första i klassen som blev klar med provet så då brode det ju ha varit. Men får väl se vad jag får för betyg. 
Idag hade vi ingen engelska för att våra engelska lärare var iväg på något hela dagen idag eller alltså vi skulle ha haft engelska med en vikarie men hon hade tydligen pratat med våran studievägledare Lilly om vi skulle ha livskunskapen en stund på engelskan för att det var några som skulle redovisa om
ett gymnaiseprogram så det gjorde vi men det tog bara en halvtimme för det var några som inte ville fast de skulle redovisa så då skulle vi istället fortsätta jobba med engelskan där vi jobbar om utroningshotade djur. 
Men när vi skulle börja jobba med datorerna kom tyska läraren Agneta in och sa att hon hade bokat datorerna så då kunde vi inte fortsätta jobba så då fick vi sluta för att det var sista dagen så då fick vi sluta 1 ½ timme tidigare!

 

Kommentera här: