KM

Då var första delen av km avklarad nere i stallet. Sjukt att det var över 50 pers som var med säkert. 
Men det var många duktiga ryttare som gjorde bra ifrån sig men får väl se hur det går för dem nästa helg den 15:e då det är andra och sista delen av km då det också är dressyr och hoppning.

Förhoppningsvis får jag hjälpa till ute på hoppningen då istället för inne på dressyren. Dock hjälpte jag bara till med att öppna och stänga dörren när ett ekipage skulle ut från eller in på banan och det gick faktiskt riktigt bra fast dock lite förvirrande i början. 
 
Känner mig ganska rött just nu efter ha varit i stalle mellan 12 - ca 18:30 men kul var det i alla fall. 
Får väl se vad som händer i morgon. Vi skulle i alla fall kanske grilla (3e gången för mig då) 
Åt grillad hamburgare igår , åt grillad hamburgare idag och i morgon ska vi kanske äta grillad kyckling (kycklingspett) som jag ska göra!  Jag gjorde jätte goda kycklingspett på midsommar som jag vill ha igen ,
mina egna honung och citron kycklingspett. Det kanske låter som en konstig kombination men det blev hur gott som helst faktiskt men ja får väl se om mamma går med på det eller inte. 
 
 

Kommentera här: