Pojkvän

Finns det något underbarare än att få vara med någon man verkligen tycker om? 
Skulle nog inte tro det! Att få ha en underbar pojkvän som man känner att man verkligen tycker om med hela sitt hjärta, det är verkligen en otroligt underbar känsla.

I måndags hände något som jag inte trodde skulle bli sant, jag fick världens sötaste pojkvän. 
Mina känslor är så starka för dig älskling och det går verkligen inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig! Att bara få vara med dig gör mig så otroligt lycklig. Du är det bästa som har hänt mig och jag ångrar verkligen INTE att vi blev tillsammans. Förhoppningsvis läser du detta Johan , hoppas du föstår att du verkligen är allt för mig älskling. Jag älskar dig och kommer aldrig att lämna dig. 
Inget kan få mig att sluta tycka om en så underbar , gullig och bara ännu mer underbar kille som dig och därför är jag stolt nog att kalla dig för min. Puss! Saknar dig redan med hela mitt hjärta älskling!!
 
 

Kommentera här: