Johan

En vecka tillsammans. Ja det kanske inte är så länge men för mig så betyder det allt att få ha världens finaste kille.
Johan , du är världens finaste kille och jag älskar dig mest av allt i hela världen. Du betyder allt för mig och vill verkligen inte förlora dig. Du är hela mitt liv och utan dig skulle jag inte vara något.
Den här veckan har varit världens bästa vecka på hela mitt liv. Du gör mig så lycklig , mycket lyckligare än alla andra killar! Kommer alltid att finnas för dig oavsett vad, och om det är något älskling så ska du veta att du kan prata med mig. Du är det ända i mitt liv som jag vill ha. Älskling, om du läser detta så vill jag bara säga att du är det bästa som har hänt mig. Jag kommer alltid att älska dig!

30 september 2013 , Jag älskar dig Johan!

Kommentera här: