Förkyld

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag är otroligt förkyld och hade nästan feber i morse så det var ganska skönt att få vara hemma idag. Blir att stanna hemma från skolan i morgon också, sen återgå till skolan på torsdag och fredag. Sedan får jag se hur det blir i helgen om jag följer med på konfirmandlägret eller inte. 
Men jag hoppas att jag kan det för annars skulle det vara lite tråkigt faktiskt om jag inte kan följa med eftersom det är ganska kul på lägrena förutom de tidiga och sena gudstjänsterna förstås. 
Nu ska jag ta och gå och lägga mig nog i min underbara säng och förhoppningsvis försöka sova om jag nu kan, är jätte täppt i näsan :(  Godnatt och sov gott!
 
 
 

Kommentarer:

1 Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!:


Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör veckans blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 300-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dej:)
http://www.domkallarmighannes.com/2013/09/veckans-blogg_30.html

Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:) kram

Svar: Hej! Tack så mycket för tipset :)
Sabina Kilpinen

Kommentera här: